Sayfa Görseli

Hikayemiz

HABERLER

1

Ocak

2020

TÜRK PEYNİRLERİNİ DÜNYANIN EN UZAK KÖŞESİNE ULAŞTIRMAYI HEDEFLEYEN MURATBEY’İN İNOVATİF PEYNİRLERİ 4 KITADA SOFRALARDA!

İnovatif çalışmalarına her yıl yenilerini ekleyen Muratbey, Uşak’ta bulunan Ar-Ge Merkezleri ve inovasyona yaptığı yatırımlarla Türkiye’de olduğu kadar dünyada da fark yaratan peynirleriyle öne çıkıyor. 2018 yılını ihracat yılı ilan ederek, bu tarihten beri yurtdışı çalışmalarına ağırlık veren firma, bugün ABD’den Avrupa Birliği ülkelerine, Orta Doğu’dan Güney Kore’ye, 4 kıtaya peynirlerini ihraç ediyor.

Muratbey  tüm dünyada sağlıklı yaşam konseptine uygun, inovatif ürünlerin daha çok tercih edilmesiyle birlikte değişen ihtiyaçlara yanıt verecek ürünlere odaklanıyor.

“D vitamini eksikliğine karşı D vitamini ile zenginleştirilmiş peynir ürettik”

2019 yılında tüm dünyada risk boyutuna ulaşan D vitamini eksikliğine çözüm sunmak amacıyla D vitamini ile zenginleştirilmiş seriyi peynir severlerle buluşturduklarını söyleyen Muratbey Yönetim Kurulu Başkanı Necmi Erol, “Yapılan son araştırmalar güneşin eksik olmadığı Orta Doğu ülkeleri de dahil, tüm dünyada D vitamini eksikliğinin arttığını gösteriyor. Biz de kalsiyumun vücutta ancak D vitamini ile emilebildiği gerekliliğinden yola çıkarak, Muratbey Plus-D vitaminli serisini ve çocuklara özel Misto peyniri, peynir severlerin beğenisine sunduk. 2019 yılında olduğu gibi 2020’de de yurt dışında gerçekleşen ve global düzeyde prestijli fuarlara katılım sağlayarak yenilikçi peynirlerimizi daha çok kişinin tatmasını sağlayacağız. Ayrıca yine bu yıl bir diğer inovatif çalışmamız, Yıldız Teknik Üniversitesi Teknopark işbirliğiyle çocukların zeka gelişimini desteklemek üzere geliştirdiğimiz Misto Game mobil uygulaması. Bu uygulama mobil oyunlara karşı endişeli bakan ebeveynlerin de algısını değiştirdi ve çok sevildi.  Bu konuda da çalışmalarımız devam edecek.” dedi.

“İnovasyon yatırım alanı değil vazgeçilmezimiz”

Dünyada sağlıklı yaşam ve beslenme trendinin yükselmeye devam ettiğini söyleyen Necmi Erol, sözlerine şöyle devam etti; “Muratbey olarak bu değişimi ve ivmeyi 80’lerde gördüğümüz için inovasyona yöneldik, teknolojiyi itici güç olarak arkamıza alıp, yatırım yaptık. Makinelerimizi de kendimiz tasarladığımız için sektörümüz için pek çok anlamda öncü bir rol modeliz. Biz inovasyonu vazgeçilmezimiz olarak görüyoruz. Bu yüzden de sektörümüzde hem ülkemizde hem de dünyada, bugüne kadar geliştirmiş olduğumuz inovatif ürünlerle farklılaşıyor ve Türkiye’nin milli markası olarak ülkemizi global pazarlarda başarıyla temsil ediyoruz. En büyük hedefimiz dünyanın en uzak köşesine dahi Türk peynirlerini ulaştırmak.” 

İnovatif ürünlerinden Burgu’nun dünyanın en büyük 5. perakende grubu içinde yer alan Alman Kaufland hipermarket zincirinde Helix Cheese adıyla satılmaya başladığını söyleyen Necmi Erol, “Muratbey Avrupa Birliği ülkelerine ihracat izni alan ilk markalardan biridir ve 2018 ‘den beri Türkiye’den AB ülkelerine peynir ihraç etmeyi başarmıştır. Bu döneme kadar Avrupa Birliği ülkelerine peynir ihracatını başaran öncü markadır” dedi.

Muratbey’e Üstün Mükemmellik Madalyası

Dünya Süt Ürünleri İnovasyon Ödülleri’nde (World Dairy Innovation Awards) 2018 yılının “En İyi Peynir” ödülünü alarak uluslararası alanda başarısını perçinleyen Muratbey, 2019 yılında da önemli bir ödülün sahibi oldu. Muratbey’in tüm dünyadan müşterileri ve tüketicileriyle kurduğu bağı Customers’ Friend (Tüketici Dostu) madalyası ile ödüllendiren İsviçre merkezli ICERTIAS, Üstün Mükemmellik statüsünü de Muratbey’e layık gördü.  Prestijli ödülleri ile global bir marka olarak konumunu güçlendiren firma, 2020 yılında da sektörü yeniliklerle buluşturmaya hazırlanıyor.