Sayfa Görseli

Hikayemiz

HAKKIMIZDA

1965 yılında Eminönü’nde küçük bir peynirci dükkânıyla peynir sektörüne adım atan Muratbey, 1992 yılında ilk üretim tesisini açtı. Doğal sütün verdiği lezzet ve Muratbey’in inovatif kimliği bir araya geldiğinde ortaya çıkan kaliteli ve benzersiz ürünler Türkiye’nin peynir anlayışını değiştirdi. Muratbey, “Özel Peynirler” kategorisinde Türkiye Pazar lideri oldu. Nielsen’in 2017-2018 verilerine göre en yakın rakibinin iki katından fazla tonaj payına sahip olan Muratbey, son iki yıldır yüksek büyüme gösteren tek kategori olan  “Özel Peynirler” kategorisinde liderliğini koruyor.

Muratbey'de geleneksel lezzette peynirler modern teknolojiyle buluşurken, yerel özellikler korunmuş, büyük işletme peynirciliğinin tekdüzelik riskinden kaçınılmıştır. Muratbey, modern teknoloji ile kaliteli ürünler üretirken tüketicinin lezzet beklentisini unutmamış 'Lezzet diye bir şey var!' iddiasını alanında kanıtlamıştır.
2008 yılında yurtdışına açılan ve 2014 yılında 60’a yakın ülkede marka tescili alan Muratbey, Türk peynirlerini dünya pazarında gururla temsil etmektedir. Başta ABD olmak üzere AB ülkeleri, Türki Cumhuriyetler, Ortadoğu , Japonya ve Kıbrıs gibi farklı coğrafyalarda birçok ülkeye ihracat yapan Muratbey, pek çok ürün çeşidiyle dünya sofralarında Türk peynirini tanıtmaktadır.Muratbey, Avrupa Birliği ülkelerine peynir ihracatı yapan tek Türk markasıdır.
300’ün üzerinde ürün çeşidi ile Muratbey; 35 bin metrekare kapalı alana sahip üretim tesisi, yaklaşık 400 çalışanı ve günde 700 ton süt işleme kapasitesi ile Türkiye çapında 30 bini aşkın satış noktasına, dünya çapında 4 kıtaya ulaşmakta ve daha fazla sayıdaki insanın sağlıklı sütle üretilmiş sağlıklı ürünler tüketmesini sağlamayı amaçlamaktadır.
Çevreye saygılı bir üretim gerçekleştiren Muratbey, enerji tasarrufu ve üretimde sıfır kimyasal atık hedefi için çaba göstermekte ve sadece ürün değil geliştirdiği teknolojik projelerle de sektöründe öncü ve örnek olma rolünü devam ettirmektedir.